Implementarea unui chatbot AI pe site oferă companiilor avantaje reale — de la economisirea timpului până la creșterea vânzărilor. Mai jos sunt prezentate principalele beneficii.
1. Serviciu de asistență clienți non-stop
Chatbotul Ai răspunde la întrebări 24/7 — fără zile libere și pauze.
Clienții primesc întotdeauna un răspuns, chiar și noaptea sau în zilele de sărbătoare.
2. Economisirea resurselor
AI-botul reduce sarcina de lucru a angajaților din departamentul de vânzări și asistență.
Mai puține solicitări de rutină — mai mult timp pentru tranzacții reale.
3. Creșterea conversiei și a vânzărilor
AI-Bot ajută utilizatorul să aleagă un produs, un serviciu sau să se înscrie pentru o consultație.
Răspunsurile instantanee cresc probabilitatea de cumpărare.
4. Colectarea de leaduri și analiză
Botul înregistrează contactele, colectează cererile și datele despre clienți.
Se poate analiza care sunt cererile care se repetă cel mai des și ce interesează publicul.
5. Îmbunătățirea experienței clienților
AI-botul răspunde rapid, politicos și fără greșeli.
Nivelul de satisfacție și încredere în brand crește.
6. Personalizarea comunicării
Boti moderni sunt instruiți și se pot adapta stilului clientului.
Recomandări personalizate și comunicare mai „umană”.
7. Integrare cu CRM și mesagerie instant
Toate solicitările și clienții potențiali pot fi transferați automat în CRM, Telegram, WhatsApp etc.
Se accelerează procesarea cererilor și comunicarea cu clienții.
Costul instalării chatbotului AI:
- Instruirea inițială, depanarea și instalarea pe site (canal) – de la 200 de euro și mai mult, în funcție de complexitatea sarcinii.
- Asistență și instruire suplimentară pentru chatbot – de la 100 de euro pe lună, în funcție de numărul de mesaje pe lună (de obicei 1-2 luni).
În plus, clientul plătește planul tarifar al furnizorului de servicii SaaS (noi vă ajutăm să alegeți planul optim).
IMPORTANT! Noi nu dezvoltăm software-ul pentru chatbotul AI, ci suntem integratori – vă ajutăm să conectați soluția gata pregătită, furnizată de furnizorul SaaS. Chatbotul va fi executat în serviciul cloud, pe partea dezvoltatorului. Sarcina noastră este să vă ajutăm să găsiți și să implementați soluția optimă la un preț accesibil.
Să luăm ca exemplu situația instalării unui chatbot AI pe site-ul dvs. web. Să presupunem că aveți deja toate informațiile necesare pentru instruirea inițială a inteligenței artificiale (texte, documente, PDF-uri, informații de pe site etc.). Să presupunem că clienții dvs. generează dialoguri care constau din 4000 de mesaje pe lună. Este important să facem distincția între „dialog” și „mesaj”. Mesajul este fiecare răspuns al chatbotului. Un dialog poate conține de la 1 la 10 sau mai multe mesaje. Să presupunem că nu aveți un angajat care să controleze și să antreneze botul. De obicei, etapa de perfecționare durează 1-2 luni. Să luăm ca exemplu o lună.
În acest caz, costul chatbotului AI va fi următorul:
- Prima etapă – 200 euro.
- Formare suplimentară – 200 euro.
- Taxă de abonament pentru SaaS (găzduirea botului și licența acestuia) – 40 euro.
În continuare, costurile dvs. vor fi de numai 3-40 euro pe lună și pot varia dacă sarcina botului crește.
După cum vedeți, astăzi, chatbotul cu inteligență artificială (AI) nu mai este un lux, ci o soluție accesibilă pentru afaceri de orice dimensiune.
Dar puteți reduce costurile, însărcinându-vă angajații să pregătească baza de cunoștințe pentru instruirea inițială a chatbotului și alocând un angajat pentru etapa de control/instruire suplimentară – noi vă vom învăța cum să faceți acest lucru.
De asemenea, unii furnizori SaaS oferă tarife gratuite sau de testare, ceea ce poate reduce costurile sau chiar face utilizarea gratuită, dacă chatbotul procesează puține mesaje.
Puteți solicita o consultație gratuită:

